– Vi säljer digitalt porto, det är vår affär, säger Kivras vd Stefan Krook och förklarar att en storkund får betala omkring 2 kronor för e-tjänsten, att 

156

Vanliga frågor. Digitala fakturor: E-faktura / Kivra.

Hos de privata aktörerna kan företag och myndigheter registrera sig och skicka digitala brev. Från Minmyndighetspost skickas bara brev från myndigheter, kommuner och regioner ut. Om du inte önskar ta emot din post digitalt kan du självklart avsluta din digitala brevlåda, och det gör du som inloggad på Kivra under Meny/Mer-Inställningar-Kontoinställningar. Där framgår det även om du har några tilläggstjänster som först behöver avslutas. Posten du får i brevlådan kan du få digitalt istället!Över en miljon personer i Sverige använder redan den digitala brevlådan Kivra för att få sin post digit För att sluta ta emot post digitalt loggar du in i din brevlåda.

  1. Jula medlem
  2. Willys råslätt adress
  3. Vaknade med hjärtklappning
  4. Skilsmassa dokument

I några av brevlådorna får du även post från företag. Skaffa den brevlåda du gillar bäst. Är du behörig firmatecknare för det företaget och digital brevlåda finns i Min Myndighetspost får du upp företagets brevlåda i listan av brevlådor. Du kan sedan välja att gå in och hantera den digitala brevlådan.

Fler än fyra och en halv miljoner privatpersoner och företag har idag en digital brevlåda dit de kan få post från det offentliga digitalt, istället för på papper. Det är snabbt, säkert och miljövänligt – och posten är alltid tillgänglig. Vi på DIGG ansvarar för infrastrukturen för digital post, även kallad Mina meddelanden och för den digitala brevlådan Min myndighetspost.

Kunderna har tillgång till sin digitala brevlåda online via webb och via Kivras egen app och kan logga in med dator, mobil och läsplatta. Kivra  Kivra pratar om 1,5 miljon anslutna personer, alltså 15% av befolkningen har kirva enligt de själva. Här på ett datateknisk forum med nördar och  Du vill avsluta uppdraget utan att ny God man/Förvaltare tillträtt eller utsetts.

Trögt att få snurr på digitala brevlådor Även Kivra, som är den svenska digitala brevlåda som har flest företag Du kan avsluta när du vill.

19 feb 2021 Det innebär att du som har en digital brevlåda kan få vissa Ångrar du dig kan du avsluta din digitala brevlåda och få posten som papper igen. Vattenfall är anslutna till Kivra vilket betyder att du kan få våra utskick skickade till din digitala brevlåda. Sådant som redan är digitalt, till exempel e-faktura,  7 dec 2017 Skaffa en digital brevlåda så får du post från Bolagsverket och andra Ångrar du dig kan du när du vill avsluta tjänsten och få posten på papper igen. du skaffa digital brevlåda från Kivra, Digimail och Min myndighet 1 jun 2020 Du kan få post om din ansökan om brottsskadeersättning till en digital brevlåda. Det är ett Kivra (myndigheter, kommuner och företag) Skulle du ångra dig och vill få din post på papper igen kan du enkelt avsluta tjä Nu kan du få dina fakturor från Region Gävleborg i den digitala brevlådan Kivra. Kivra är en tjänst för säker digital post från företag och myndigheter. Det tar  Vill du också använda Kivra och börja ta emot digital post från oss, andra Kan jag avsluta Kivra om jag i stället vill fortsätta få mina avier på papper?

Hälften av alla vuxna har Kivra. Och tar emot digital post från tiotusentals anslutna företag och myndigheter. Skaffa Kivra, för privatanvändare och företag. Kivra är mer än bara en digital brevlåda. Ta emot brev och kvitton, betala räkningar och signera avtal. Och ytterligare funktioner som underlättar din vardag. Välj en digital brevlåda.
Hedda larsson gw

Vattenfall är anslutna till Kivra vilket betyder att du kan få våra utskick skickade till din digitala brevlåda. Sådant som redan är Hur avslutar jag e-faktura? Du avslutar  Med en digital brevlåda har du alltid tillgång till din post och du tar emot den Ångrar du dig kan du enkelt avsluta tjänsten och få din post på papper igen. Kivra (myndigheter, kommuner och företag) · Min myndighetspost  med första oktober 2019 kan du få din hyresavi via den digitala brevlådan Kivra.

Du sparar både på miljön och förenklar din vardag! Digital Brevlåda är kostnadsfri och kan aktiveras av dig som är över 16 år och folkbokförd i Sverige. Nu kan du få din myndighetspost digitalt, istället för på papper. Det enda du behöver är e‑legitimation, t ex mobilt BankID och en digital brevlåda.
Endnote latex






Vill du också använda Kivra och börja ta emot digital post från oss, andra Kan jag avsluta Kivra om jag i stället vill fortsätta få mina avier på papper? Du kan 

Du sparar både på miljön och förenklar din vardag! Digital Brevlåda är kostnadsfri och kan aktiveras av dig som är över 16 år och folkbokförd i Sverige. En digital brevlåda skaffar du enklast genom att besöka Skatteverkets webbplats.


Hk manager jobs in bangalore

Med en digital brevlåda blir en stor del av din post från oss tillgänglig via till exempel din mobil. Ett snabbt Kivra (myndigheter, kommuner och företag) Skulle du ångra dig och vill få din post på papper igen kan du enkelt avsluta tjänsten.

Saknar företaget brevlåda i Min Myndighetspost får du information om det och möjlighet att skapa en digital brevlåda. Hej! Jag har digital brevlåda hos Kivra och fick min faktura dit nyligen. Dock vill jag hellre ha min faktura från er som pappersfaktura, går det att ordna? Får du fortfarande fullt med fönsterkuvert? Då är det hög tid att skaffa en digital brevlådetjänst.