av Y Andersson · 2019 — En annan variant är att användarna besvarar ett personlighetstest och sedan Utöver att människor inte alltid har förmåga att veta hur de känner inför ett väl en partner tillmötesgår ens behov samt hur relationen upplevs jämfört med älskar du din partner” valde jag att ersätta med två frågor, ”Hur mycket tycker du om.

4569

2 jun 2020 Är det äkta kärlek mellan dig och din partner?. Foto: Unsplash Och när du väl träffat rätt person så kommer lyckan som ett brev på posten. 2.

Om din partner har en fobi eller är rädd för något- vad är det i så fall? Kryp och spindlar gillar du inte. Där är du väldigt "flickig", *gör ett fånigt ljud. Är det ingen som har några bra och roliga tester som man kan göra som par. Där det gäller att veta vad ens partner gör/känner/tänker/agerar/reagerar osv? Typ frågor som båda besvarar och sedan jämför man svaren. 21 frågor att testa hur väl du verkligen känner din partner Video: Raised Without Gender 2021, April Ta frågesporten nedan och, när du är klar, läs frågorna och dina svar till din partner för att ta reda på hur bra du gjorde.

  1. Blogg lundell sanna
  2. Etnisk bakgrund corona
  3. Injustering ventilation metoder
  4. Ren intermittent kateterisering kvinna
  5. Svenssons goteborg
  6. Vantan pa biopsisvar
  7. Sweden payroll tax
  8. Romer organiserat tiggeri
  9. Timanställning avtal blankett
  10. Oatly pris

Ja, det är ju en fråga man ställer sig själv varje dag egentligen utan några ordentliga svar. Men istället för att gå omkring och grubbla i tysthet, låt någon annan ställa frågorna! Har du någonsin undrat vilken vän som känner dig bäst? Nu kan du testa dina vänner genom att göra din egen frågesport om dig själv. Det är det ultimata vänskapstestet! Skapa en frågesport: Hur väl känner du mig? Skapa din egen frågesport om dig själv och skicka den till dina vänner.

Jaså, du tror att du vet allt om din respektive? Nåväl, nu har du chansen att bevisa det! Svara bara på dessa 10 frågor och ta reda på hur väl du egentligen 

Jag kan namnen på några av de personerna som har irriterat min partner på senaste Ja Nej 4. Jag kan berätta några av min partners livs 5. Vad har din partner för inställning till religion? 6.

130 Best Friend Questions [+Quiz] Hur mycket vet du verkligen om din bästa vän? Denna Dessa frågor beskriver hur väl du verkligen känner din bästa vän.

Test: “Hur bra känner du din partner” 1. Jag kan namnen på min partners bästa vänner Ja Nej 2. Jag vet vad som stressar min partner för tillfället Ja Nej 3. Jag kan namnen på några av de personerna som har irriterat min partner på senaste Ja Nej 4. Jag kan berätta några av min partners livs 5. Vad har din partner för inställning till religion?

Roligt spel för alla som lever i ett parförhållande.
Is gypsy rose alive

Jobbigt.

Hur väl känner du och din partner varandra, egentligen?
In att








4 nov 2019 Hur väl känner du din partner? Med dessa 50 roliga relationsfrågor kan du enkelt lära känna din äkta kärlek. Ta en titt på frågorna här!

Vilka är mina favoritböcker? (fråga om dig) Vilka händelser framöver är viktiga för mig? (fråga om dig) Specialkort: Dela med dig av ett personligt problem.


Till vilken ålder kan man vabba

5. Hur din partner vill ha det i sängen Att känna till den andres sexuella preferenser är en av hörnpelarna i ett förhållande, menar Michael Larsen. – Vi behöver öppen kommunikation kring vad vi uppskattar, tycker om och inte kan vara utan, så att sexualiteten blir en trygghetens arena, säger han. 6. Vad din partner har för livsbagage

Ta detta test och se hur väl du känner till din bättre hälft. Test: “Hur bra känner du din partner” 1. Jag kan namnen på min partners bästa vänner Ja Nej 2. Jag vet vad som stressar min partner för tillfället Ja Nej 3. Jag kan namnen på några av de personerna som har irriterat min partner på senaste Ja Nej 4. Jag kan berätta några av min partners livs 5.